Sposób załatwiania spraw
Przedszkole załatwia i przyjmuje sprawy dotyczące edukacji, kadr, finansów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa: dokumentację kancelaryjną – wg instrukcji kancelaryjnej, dokumentację kadrową i finansową wg odrębnych przepisów.
Sprawy prowadzone przez Przedszkole:
- Edukacja:
- zapisy do przedszkola,
- obowiązek rocznego przygotowania przedszkolnego,
- wydawanie opinii o dziecku,
- dzienniki zajęć przedszkola.
- Sprawy administracyjne:
- pobieranie opłat za świadczenia przedszkola,
- wydawanie zaświadczeń,
- wydawanie decyzji w sprawie obniżenia lub zwolnienia z opłat za Przedszkole.
- wydawanie specjalnych biletów MPK dla opiekunów dzieci niepełnosprawnych.
- Sprawy kadrowe:
- sprawy osobowe nauczycieli i pracowników niepedagogicznych.
- Sprawozdawczość:
- raporty,
- sprawozdania.
- Archiwum:
- akta osobowe pracowników,
- dzienniki zajęć przedszkola,
- protokoły z posiedzeń Rady Pedagogicznej wraz z uchwałami,
- zarządzenia wewnętrzne dyrektora przedszkola.
- Finanse przedszkola:
- sprawy dotyczące funkcjonowania finansów placówki udostępniane są organowi prowadzącemu lub organowi kontrolnemu.
Tryb załatwiania spraw:
- Przyjęcie lub wypisanie dziecka z przedszkola, zaświadczenia, wydawanie decyzji, opinii, sprawy organizacyjne, wnioski, skargi: dyrektor przedszkola (w godzinach 8 - 16).
- Odpłatność za przedszkole: intendent w ustalone dni każdego miesiąca (informacja na tablicy ogłoszeń).
- Bieżące informacje o dziecku: nauczycielki poszczególnych grup
- Konsultacje indywidualne dla rodziców: nauczycielki grup oraz specjaliści (logopeda, psycholog z PPP Nr 4 w Łodzi) zgodnie z ustalonym terminem wywieszonym na tablicy ogłoszeń.
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 28-05-2015 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 586